Webinar: Digitalisering af din butik

Dette webinar er for dig, der har en butik eller en webbutik og som gerne vil arbejde med vækst. Du vil blive klogere på, om dette EU-forløbet er noget for dig og hvad du kan forvente, at få ud af at deltage.

På webinaret vil vi præsenterer forløbet og give indsigt i løsninger og resultater fra tidligere forløb:

  • Eksempler på digitaliseringsprojekter i din butik?
  • Hvordan vi hjælper dig gennem hele forløbet?
  • Hvordan foregår undervisningen?
  • Kan det være rigtigt at det er gratis?
  • Hvor lang tid varer EU-forløbet?
  • Hvad forventes af mig og min butik?
  • Hvilket resultat kan jeg forvente?

Vi vil forsøge at svare på alle dine spørgsmål undervejs i webinaret.

Du kan downloade vores folder om EU-forløbet her…

 

Tilmelding:
Kun erhvervsdrivende med eksisterende butik eller webbutik kan deltage i dette webinar. Du kan tilmelde en eller flere personer fra din butik og det er gratis at deltage.

 

Erhvervssammenslutningen er partner

Erhvervssammenslutningen er partner på dette unikke EU-forløb, der skal hjælpe detailhandlen med at øge væksten gennem mere digitalisering. Erhvervssammenslutningen vil styrke og bakke op om den lokale detailhandel i samarbejde med kommunerne. Derfor er vi med som partner på dette EU-projekt.

Tidspunkt:
torsdag d. 18. marts 2021
Kl. 8:30 - 9:30

Sted:
Online
På din skærm
Vi sender login dagen før

Tilmelding

Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.

Deltagerliste

  • Charlotte Truelsen, Ambassadør, Erhvervssammenslutningen
  • Jonas Vikkelsø, Ejer, Vikkelsøholm Vine
  • Bettina Sundstrøm, daglig leder, Kejserindens Gryder og kokkeri
    Lone Larsen, direktør, Kejserindens Gryder og kokkeri
  • Hacer Temiz, Indehaver, Hacer Temiz ApS
  • Annette Bache, Direktør, Personale-match.dk
  • Janni Palle, Indkøber, Bolsjehuset
  • Anders Skovgaard, Ejer, Askovgaard