FrivilligBørs i Vallensbæk

Onsdag den 9. november kl. 17.00 – 19.00 afholdes FrivilligBørs i Vallensbæk, og vi håber jeres virksomhed vil være med. FrivilligBørsen er en form for markedsplads. Der er ikke penge involveret, men derimod ydelser, der udveksles. Man giver en ydelse, f.eks. praktisk hjælp til et arrangement, til en part og får en ønsket ydelse, f.eks. lån af et konferencelokale, fra en anden part.

Hvem deltager?
Udover virksomheder deltager foreninger, kommunale institutioner og privatpersoner. Der deltager minimum 20 parter før FrivilligBørsen afholdes.

Hvad kan I som virksomhed få ud af det?
Ved at deltage kan I på en let og effektiv måde få mulighed for at indgå konkrete aftaler omkring f.eks. hjælp, lokaler, oplæg/events til medarbejderarrangementer og andre samarbejder med virksomheder, foreninger, kommunale institutioner og/eller privatpersoner. I kan derudover få styrket jeres lokale netværk og CSR-profil.

Hvor og hvornår?
FrivilligBørsen afholdes onsdag d. 9. november kl. 17.00 – 19.00 på Vallensbæk Rådhus.
Borgmester Henrik Rasmussen åbner børsen kl. 17.00.
Arrangementet rundes af med et måltid mad.

Det er gratis at deltage, men tilmelding skal ske senest den 25. oktober 2016. Ved tilmelding har vi brug for navn på virksomhed, kontaktperson,
kontaktoplysninger og fakta om, hvad I henholdsvis tilbyder og ønsker at finde på børsen. Alle ønsker og tilbud samles i et “børskatalog”, som alle deltagere får tilsendt elektronisk inden børsen. (Vedhæftet er et eksempel på Børskatalog fra Rudersdal Kommune.)

Tilmelding
For tilmelding og/eller spørgsmål kontakt frivillighedskonsulent i Vallensbæk Kommune Mathilde Nygaard Sørensen: mns@vallensbaek.dk
Vi glæder os til at se jer til FrivilligBørs i Vallensbæk.
På vegne af Vallensbæk Kommune
Frivillighedskonsulenterne Loui Stampe Lund & Mathilde Nygaard Sørensen.

 

Udgivet d. 10. oktober 2016