Netværk skaber en enorm omsætning

At være med i et lokalt erhvervsnetværk er den helt ideelle løsning for Thomas Hansen fra Magna, der først og fremmest ønsker at udvide sin forretning i nærområdet.

Når man som Thomas Hansen har en relativ ny virksomhed, er det vigtigt at få gjort opmærksom på sin eksistens og få etableret relationer til mennesker, der kan være gode ambassadører for ens virksomhed. Til det bruger Thomas Erhvervssammenslutningen, som han har været medlem af i godt og vel 1 år.

”For Magna er det først og fremmest vigtigt at være til stede lokalt, og Vestegnen er vores udgangspunkt lige nu. Udover at konkurrencen naturligvis er mindre, når man afgrænser sit område, så er det lokale fokus også en god måde at finde fodfæste på”, siger Thomas.

Og for Magna har et medlemskab i Erhvervssammenslutningen allerede hjulpet ham på vej:

”Det lokale islæt er en klar styrke i forhold til de andre netværk jeg sidder i. Det er givtigt at være med i Erhvervssammenslutningen, hvor medlemmer har et rigtig godt lokalt sammenhold og gerne vil handle lokalt. Vi har allerede fået flere kunder i butikken alene gennem Erhvervssammenslutningen.”

Og i Thomas’ optik er det egentlig ret simpelt:

”Mennesker handler med mennesker, og derfor er netværk vigtigt. Hvis man bruger netværk rigtigt, så kan det være den eneste salgskanal, man behøver. Skaber man gode relationer, får man også gode ambassadører, så jeg prioritere selv netværk over alt andet – og det har skabt en enorm omsætning for os”, afslutter han.

thomas
Thomas Hansen er til daglig Partner og direktør i Magna. Se mere på www.magna.dk

 

 

 

Udgivet d. 2. marts 2016